Ssh server odmita spojeni od roota

Jozef Drahovsky jd-freebsdcz at dra.sk
Wed Apr 16 15:42:07 CEST 2003

Ale ved to je spravne ze roota nepustis cez SSH a FTP, to by tak chybalo ...
najma ked vygenerujes novy system a ziadne heslo tam nie je.

doporucujem vytvorit aj ine konto ako root  prikazom adduser
napriklad konto jaobycajnyuser

potom zeditujes  /etc/group
ked pridas
wheel:*:0:root,jaobycajnyuser,dalsiobycajnuuser
Tym mozes robit su na roota

Ak potom mozes dat su root alebo su -l root
v tom prvom zostanes ty a mas prava roota
v tom druhom su root aj s mailom

Prajem prijemne prizitie S/M sviatkov ako nazvali velku noc na slovensku moji
zahranicny priatelia.
Jozef