Zvukova karta ESS Allegro

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Apr 16 14:34:42 CEST 2003

V st, 16. 04. 2003 v 14.17, Dan Lukes napsal:

> 	Moduly staci jen dynamicky prilinkovat (musi se to ale udelat jeste v
> ramci zavadeni - pozdeji prilinkovane moduly uz vetsinou v praxi
> nefunguji), takze preklad kernely typicky nutny neni. Podrobnejsi navod
> samozrejme poskytnu, ale nechal bych to na dobu az budeme mit tip jaky
> (pokud nejaky) modul kartu podporuje.

Ja mam ve zvyku zavadet moduly zvukovek za behu, a zatim to vzdycky
fungovalo bez problemu. Kdyz nevim, ktery pouzit, tak postupne zavadim a
zase rusim vsechny dokud se nektery nechytne...

zkusil bych
# kldload maestro.ko

# kldload maestro3.ko

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Maybe we can join the crowd / Life is poor without sound