nejdou zkompilovat nektere porty...

Tomas Pluskal plusik at pohoda.cz
Tue Apr 15 12:38:43 CEST 2003

> 	Bez toho, ze do toho co "port automaticky dela" zasahnes, problem
> urcite nevyresisi. No mozna ano. Zkus z jiz zkompilovane libkICE
> vymazat "duplicitni" objekty - pak by ke konfliktu dojit nemuselo a pri
> druhem spusteni kompilace by to mohlo projit. Je ale mozne, e se to zase
> zastavi nekde kde ty objekty budou chybet a libjpeg, ktera by je dodala
> se tam nebude prilinkovavat ...

Ja uz jsem nektere porty i takhle "rucne" zkompiloval (prosel jsem si
Makefiles a tam kde vznikala duplicita symbolu libjpeg jsem proste jedno
-ljpeg odmazal). Jenze vzhledem k tomu ze tech portu co tohle delaji je
vetsi mnozstvi, tak problem je urcite nekde jinde a tohle rucni odmazavani
neresi pricinu...

T.P.