Problem s KDE a ceskou klavesnici

adam adam.gargulak at i.cz
Tue Apr 15 09:40:06 CEST 2003

On Tue, Apr 15, 2003 at 07:24:49AM +0200, Hála Václav wrote:
> Dobry den,
>
> mam nasledujici problem: FreeBSD 4.8, XFree86 4.3, KDE 3.1.1 - vse
> aktualni. Pokud v KDE nastavim z portu. Pokud povolim alternativni
> rozlozeni klavesnice - tedy US a CZ tak KDE vsude pouziva pouze CZ
> klavesnici a neni ji mozne prepnout na US. Resil nekdo tenhle problem?

Priznam se KDE nepouzivam ale podle mne bude problem spise v konfiguraci
Xfree. Nemate v konfiguraci Xfree nahodou nadefinovanou pozue cekskou
klavesnici ?

Funguje vam prepinani klavesnice v XWin v ostatnich WM ?

Muzete poslat konfiguraci - XF86Config at se podivame zda neni nejaka chyba v
konfiguraci.

Ja pouzivam WM v XF86Config mam:
Section "InputDevice"

    Identifier "Keyboard1"
    Driver      "Keyboard"
    Option "AutoRepeat"  "250 30"
    Option "XkbModel"   "pc102"
    Option "XkbCompat" "group_led"
    Option "XkbRules" "xfree86"
    Option "XkbLayout" "czsk(us_cz_qwertz)"

EndSection

Prepinani je default na L-shift+R-shift a pri prepnuti se mi rozsviti
scroll-lock.

				Adam Gargulak