Ako mozem dostavat digesty z tohto listu?

Ing. Stanislav Sitar sitar at procaut.sk
Fri Apr 11 11:19:45 CEST 2003

Dobry den.

Poradte mi prosim, ako by som mohol z tohto mailing listu
dostavat digesty.

Vacsina mailing listov ma taku moznost, ze mozem dostat v
jednom dlhom maile vsetky maily za poslednych 24 hodin. Rad
sledujem diskusie na tomto liste, ale trochu ma rusi
neustaly prijem novych sprav v priebehu dna. Napriklad Vim
mailing list mam nastaveny tak, ze mi denne pridu jeden az
dva "digesty", ktore si precitam za 10 minut (samozrejme iba
to z nich co ma zaujme). Presne toto by som si rad nastavil
aj pre tento vynikajuci mailing list.

Nakopnite ma prosim niekto spravnym smerom.

Dakujem
Stano