ICQ

adam adam.gargulak at i.cz
Fri Apr 11 09:23:15 CEST 2003

On Fri, Apr 11, 2003 at 08:29:46AM +0200, Martin Styblo wrote:
> kompiloval som licq z portov (FreeBSD 4.7) a fungovalo bezproblemovo ...
> nie je problem nahodov v firewale? pripojenie je cez socks ...
> (proxies=socks ...)

Ja pouzivam Licq, jsem za firewallem (ipf) a nepouzivam socks. Funguje mi
ormalni komunikace (vidim lidi on0line off-l awa atd), zpravy mi musi ale
zasilat pres server. Chat funguje pouze kdyz jej navazuji ja a ne druha
strana.

Urcite si zkontroluj zda se vse prelozilo OK a na firewallu zkotroluj zda
nezakazuje nejake dalsi pristupy (napr na porty 4000).

Pokud by jsi chtel i prenos souboru tak musis rozhodne pouzit socks (ale to
nepovazuji za prilis bezpecne)

					Adam