Jeste ceska klavesnice a konzole

Bařina barinap at zln.cz
Thu Apr 10 20:49:47 CEST 2003

Dne čt 10. duben 2003 11:23 Josef Varilek napsal(a):

> - v knize FreeBSD podrobny pruvodce na strane 569 se pise:
>
> Pokud chcete, aby ramecky byly zobrazeny pomoci semigraf. symbolu musite
> provest prikazy:
>

> cp iso02-8x8.fnt iso2-8x14.fnt iso02-8x16.fnt   /usr/share/syscons/fonts
> patch /usr/share/misc/termcap < termcap.diff
> cap_mkdb /usr/share/misc/termcap

Tohle jsem provedl a rebootoval system. Ramecky mi funguji napr. v mc jen v
bashi. Pod rootem, ktery zrejme standartne pouziva tcsh nefunguje. Stejne tak
pod uzivatelem, kteremu jsem take nastavil tcsh.
v .profile jsem nastavil TERM=cons25l2; export TERM
Funguje to ale jen pro  bash. Nevite nekdo jak to zmenit pro tcsh ?
Dekuji moc.
Pavel Barina