dual boot winXp a freebsd 4.8

Leo Galambos galambos at com-os2.ms.mff.cuni.cz
Thu Apr 10 12:37:29 CEST 2003

<snip>
> si prosim urazky cekoholi nechte na jinam, napr. do
> konferenci, ktere se na urazeni zameruji.
> Vas nazor vam neberu, ale nevnucujte prosim svuj subjektivni
> nazor ostatnim jako objektivni pravdu. Tj. chcete-li znat
> odpoved na svou otazku, tak ANO, nekdo pochybuje a dokonce
> zcela zasadne s vami nesouhlasi.

Pokud se zacina hlasovat, tak ja jsem +1 za sireni nazoru (tedy
subjektivnich pravd) jakoukoliv formou - pismem, zvukem, obrazem.

Zaroven se domnivam, ze k tomu jsou konference a to i tato. Nasledne se
domnivam, ze puvodni nazor o jistem produktu byl vysloven kultivovane,
cimz chci rict, ze jsem jej v klidu presel, nebyt nasledne diskuse.

Nejsou-li me nazory ve shode se zamerenim tohoto mail listu, prosim aby
mne administrator unsubscriboval.

-g-