Problem s TEAC CD-RW vyresen

jardous jardous.freebsd at seznam.cz
Thu Apr 10 08:06:29 CEST 2003

Toto je předaná zpráva
Odesílatel: Dan Lukes <dan at obluda.cz>
Příjemce: users-l at freebsd.cz
Předmět: Problem s TEAC CD-RW
Datum: 7. dubna 2003, 12:42:51

===8<============ Začátek původní zprávy ===============
jardous wrote:

> Dobrý den,
>
> Ma taky nekdo problem s novou CD-RW TEAC?
> Pri cteni dat je vse ok, ale pri grabovani audia jakymkoliv programem
> (napr. cdda2wav -D /dev/acd0c -B)
> sice disk i vypalovacka vkuse sviti ale negrabuje.
> Na prvni konzoli (root) se navic porad vypisuji hlasky o resetu ide zarizeni.
> Nezbyva, nez ho z jine konzoly zabit...

        Jestli mate mechaniku nadetekovanou tak, ze se k ni pristupuje za
pouziti DMA, tak zkusit vypnout a pouivat PIO (set hw.ata.atapi_dma=0
behem loader promptu). Krome toho se muete podivat, jestli pro ten TEAC
neni novy firmware, i kdyz v to bych tolik nedoufal. Jinak nevim.

                                                Dan
===8<============= Konec původní zprávy ================

tak to bylo ono!
ovsem hw.ata.atapi_dma jsem mel implicitne na nule,
takze jsem jej zkusil nastavit na 1 (cili jsem zapnul DMA na atapi zarizeni)
a najednou to zacalo chodit tak, jak ma...

Pro doplneni uvadim, ze jsem tento parametr "natrvalo" zapnul uvedenim radku
hw.ata.atapi_dma="1"
do souboru /boot/loader.conf

Diky vsem, kteri se mi ozvali

--