printserver na i486/8MB RAM

Petr Rehor petr.rehor at i.cz
Wed Apr 9 13:12:08 CEST 2003

> zkousim nainstalovat freebsd 4.3 (verze 4.7-5.0 se pri pokusu
> o zavedeni jadra resetuji). problem je prave hardwarova
> konfigurace je to 486/25 8 MB RAM, 2ks 212 MB HDD, ISA 3c509

8 MB je hodne malo. Ja jsem takovy stroj kdysi provozoval na
FreeBSD 3 jako router a DHCP server. Dokud jsme mu nedali
12 MB tak se po ctrnacti dnech provozu dostal do stavu, kdy
zoufale swapoval a museli jsme ho restartovat :-(

Instalaci doporucuju udelat na nejakem silnejsim stroji a
prelozit pro nej kernel optimalizovany na velikost (vyhazet
z nej vsechno co nepotrebujete).

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz