make v PORTS a parametry

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Thu Apr 3 18:05:58 CEST 2003

On čt, 2003-04-03 at 17:32, Petr Rehor wrote:

> Doporucuju napsat vsechny potrebne parametry upravujici kompilaci
> portu do Makefile.local v adresari portu. Jednak clovek nemusi
> vzpominat jak to pred rokem kompiloval a portupgrade s tim
> zafunguje.

Toto bohuzel u vetsiny portu nefunguje ... :((

Ja jsem to vyresil pomoci sysutils/penv a par aliasu:

alias make='penv make'
alias portupgrade='portupgrade -m "`penv -L`"'

Ale pozor, nikdy ho nenechte kompilovat zavislosti, na to to nefunguje
:( porad hledam univerzalni reseni

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
The Phase Spider. A spider that never seems quite there.