natd && redirect_port

petr bezděk xbezdek at informatics.muni.cz
Thu Apr 3 14:40:14 CEST 2003

Dne 03.04.2003 v 14:20:46, Petr Rehor napsal(a):
> Tohle pouzivam, ale sekci redirect_port pisu do /etc/natd.conf
> ve tvaru:
>
> 	redirect_port tcp 10.1.1.53:22 A.B.C.D:5000
>
> kde A.B.C.D je IP adresa externiho interface (mozna, ze tam byt
> nemusi,
> ale me to funguje ;-)

jestli jsem to dobre pochopil tak IP adresa externiho interfacu tam byt
nemusi, pokud ma externi interface vice IP adres, tak lze vyjmenovat pro
ktere redirect bude aplikovan...

jestli je to v /etc/natd.conf nebo na command-line je snad fuk, ne?

> natd prepisuje IP hlavicky, takze na tom portu skutecne nic
> neposloucha
> (klidne muze, ale nic na nej nedojde).
>
> Pokud potrebujete sledovat co s temi pakety natd dela, tak si ho
> pustte
> s parametrem -v. natd se pusti na popredi a vypisuje pakety, takze je
> hned videt, jestli paket propadnul filtry do natd a jestli prepisovaci
> pravidlo zabralo.

to me nenapadlo, vyzkousim v noci, kdy na serveru nebude takovy traffic
a lidi me nebudou kamenovat...
--

=bezďa=