Verzia FreeBSD a ako vediet co mam

Jozef Drahovsky jd-freebsdcz at dra.sk
Wed Apr 2 17:10:07 CEST 2003

Ako zistit aka verzia FreeBSD je na stroji?
Najjednoduchsie je uname -a kde sa da dozvediet aj ident z konfigurovania
kenelu /usr/src/sys/i386/conf.
Horsie je zistit ake package su nainstalovane a vobec neviem zistit (JA)
ake patche su nainstalovane
a kde mam hladat verzie ako 4.7-RELEASE-p4,  5.0-RELEASE-p1 na ktore sa
odkazuje
pri oznameni o bagoch.
Pritom system o tom vie, lebo ak sa da ten isty patch 2x tak pri druhom
zahlasi ze uz bol aplikovany.
Jozef

napriklad:
> uname -a
FreeBSD xxxxx.xxxx.xxx 4.4-RELEASE FreeBSD 4.4-RELEASE #0: Sat Sep 22
17:39:00 CEST 2001     root at xxxx.xxx.xxx:/usr/src/sys/compile/WXYZ  i386

> pkg_info
fping-2.2b1         Quickly ping N hosts w/o flooding the network
ftpmirror-1.96_1    An utility to mirror directory hierarchy with FTP