Chyba IDE v 5.0-RELEASES

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Mar 31 11:40:44 CEST 2003

Josef Varilek wrote (2003/03/31):
> Jak poznam, jakou verzi FreeBSD vlastne mam ?

Dejte si uname -a.

> kdyz dam make v /usr/ports/FreeBSD-version  [ nebo tak nejak]
> a spustim vytvoreny program, vypise to

Zadne /usr/ports/FreeBSD-version neznam, ale to je nepodstatny detail.

> to je dobre nebo spatne? (vzhledem k teto chybe)

Vzhledem k teto chybe IDE bych s tvrzenimi typu "nekde uz je
to opravene" byl velmi opatrny ;-) Nejak mi tam chybi aspon
sluvko "mozna" :-)

--

Nemate zapnute queue tagging? Jestli ano, jako prvni krok bych
ho zkusil zakazat (hw.ata.tags == 0). Jake mate disky a chipset?