mount druhéh

akela at terminal.cz akela at terminal.cz
Fri Mar 28 17:30:01 CET 2003

 RC> No jo, jenze v 5.0 s DEVFS uz v /dev soubor MAKEDEV docela
 RC> logicky neni... Ja jsem na reseni tohoto problemu taky zatim
 RC> neprisel. Mam ovsem pocit, ze to nekdy nekdo nejakym commitem
 RC> resil, ale to je asi tak vsechno, co o tom tusim.
 RC> Jedine, co jsem zatim nasel, tak v RELENG_5_0 stale zustava
 RC> v /usr/src/etc soubor MAKEDEV, ale pokus o
 RC> cd /dev
 RC> sh /usr/src/etc/MAKEDEV cosi
 RC> konci s chybami, ze zarizeni nejdou vytvorit. Jedine snad
 RC> si je pomoci MAKEDEVu vytvorit jinde a zkusit mountovat
 RC> pres ne, ale to jsem uz nezkousel.

Mam dojem , ze MAKEDEV v 5-ce nefunguje , prave kvuli devfs .
Melo by se by stacit na zarizeni odkazat a devfs ho automacky vytvori.
zkousel jste napr. nekolikrat ls -la /dev/ad1s3a ?

Co Vam pote  vypise ls -la /dev/ad* ?

Priznam se, ze s 5-kou teprve seznamuji ,takze tato rada vubec nemusi
fungovat

--
Honza Dusak