mount druhého disku

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Mar 28 15:16:23 CET 2003

vita at fio.cz wrote (2003/03/28):
> Kdyz nemate soubor /dev/ad1s3a
> tak si ho vyrobte:
>
> cd /dev
> MAKEDEV ad1s3a

No jo, jenze v 5.0 s DEVFS uz v /dev soubor MAKEDEV docela
logicky neni... Ja jsem na reseni tohoto problemu taky zatim
neprisel. Mam ovsem pocit, ze to nekdy nekdo nejakym commitem
resil, ale to je asi tak vsechno, co o tom tusim.
Jedine, co jsem zatim nasel, tak v RELENG_5_0 stale zustava
v /usr/src/etc soubor MAKEDEV, ale pokus o
cd /dev
sh /usr/src/etc/MAKEDEV cosi
konci s chybami, ze zarizeni nejdou vytvorit. Jedine snad
si je pomoci MAKEDEVu vytvorit jinde a zkusit mountovat
pres ne, ale to jsem uz nezkousel.