FREEBSD-5 RELEASE, NVIDIA

Juraj Lutter otis at wilbury.sk
Tue Mar 25 13:43:01 CET 2003

Dobry den,

mam taku otazku:

Ktore modely kariet od Nvidia nefungovali so standardnymi ovladacmi?
Totiz, mal som v pracovnej stanici tiez nejaku NVidia RivaTNT Ultra
Vanta, alebo podobnu kartu, a XFree86 fungovalo jak hodinky aj pod
Linuxom, aj pod FreeBSD. A tu citam same staznosti, tak teraz neviem..

otis

--
Juraj Lutter
http://wilbury.sk/