kvm_open: proc size mismatch

Petr Rehor petr.rehor at i.cz
Fri Mar 21 08:15:55 CET 2003

> Prelozil sjem si nove jadro ale pri prikazu TOP mi to vypise tohle:
>
> kvm_open: proc size mismatch (137800 total, 1056 chunks)

> Zkousel sjem nejake navody co mi nasel GOOGLE, jako treba
> prikompilovat nejake knihovny ktere s tim maji co docineni,
> ale to pomohlo jen trosku.
>
> TOP uz nabehne, ale jsou tam zmatena data, nepouzitelna.

Kernel se musi prekladat ze zdrojaku, ktere jsou na instalacnim CD
ze ktereho jste si system nainstaloval. Pokud si vezmete novejsi
zdrojaky kernelu, tak se rozejdou verze kernelu a systemovych
knihoven a v lepsim pripade nechodi ps a top. Pokud chcete
prekladat jadro z novejsich zdrojaku, tak musite upgradovat cely
system.

> Predtim se mi to hlasilo jako 4.7 STABLE  ted  po kompilaci
> noveho jadra jako 4.8 RC. Copak uz je 4.8 STABLE ze se mi
> to presvihnulo na 4.8 RC?

Vetev 4-STABLE se v tuto chvili jmenuje 4.8-RC, tedy Release
Candidat. Az bude uvolneno FreeBSD 4.8-RELEASE tak se zacne
jmenovat 4.8-STABLE.

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz