Chybny mount CD-ROM

james.bond at quick.cz james.bond at quick.cz
Wed Mar 19 09:37:53 CET 2003

> /dev/acd0 /cdrom iso9660 ro,noauto 0 0
> /dev/acd1 /cdrom iso9660 ro,noauto 0 0

  /dev/acd1 /cdrom1 iso9660 ro,noauto 0 0

> ?
>
> To se mi zda dost nestandardni a system by musel
> zkouset pripojitelnout obou zarizeni, coz
> podle me
> nedela. Zkuste dat pro kazde zarizeni jiny
> adresar,nebo davat mount /dev/acd0 ci mount
> /dev/acd1.
> V Linuxu jste mel fstab uplne stejny s
> jednim adresarem
> a dvema zarizenimi a mount /cdrom vzdy
> prochazelo?

V Linuxu jsem mel fstab podobny (v nem jsem
nepouzival devfs). Vecer jsem se v tom hrabal a
vypada to na HW problem nebo problem jen s tim CD
(md5sum sedi a ani Nero nehlasilo chybu). Protoze
nekdy se to CD chyta, jindy ne. Ale ostatni CD
(zkousel jsem jich 20) to vzalo skoro vzdy.

Vymeni CD-ROMku a uvidim. Kdyz bude problem, tak
se ozvu.

Diky za pomoc.

James