Chybny mount CD-ROM

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Tue Mar 18 15:15:13 CET 2003

james.bond at quick.cz wrote (2003/03/18):
> Oba radky v /etc/fstab jsou stejne (az na acd?) a
> nic jsem v nem neupravoval.
> Vypadaji takto:
> /dev/acd0 /cdrom iso9660 ro,noauto 0 0

Tj.

/dev/acd0 /cdrom iso9660 ro,noauto 0 0
/dev/acd1 /cdrom iso9660 ro,noauto 0 0

?

To se mi zda dost nestandardni a system by musel
zkouset pripojitelnout obou zarizeni, coz podle me
nedela. Zkuste dat pro kazde zarizeni jiny adresar,
nebo davat mount /dev/acd0 ci mount /dev/acd1.

V Linuxu jste mel fstab uplne stejny s jednim adresarem
a dvema zarizenimi a mount /cdrom vzdy prochazelo?