2 internetova pripojeni

Rosicky Petr Rosicky.P at kr-vysocina.cz
Sun Mar 16 13:34:08 CET 2003

snazim se resit stejny problem od lonskych povodni ...

znásobené DNS záznamy na totéž s adresou od jiného providera atp. je jasné, ja bych ovsem takto musel zduplikovat 50 IP a  v budoucnu zrejme jeste vic, takze se mi zda, ze tudy cesta nevede (aspon ne ta moje). Rovnez toto reseni se mi nejevi pro situace, kdy mate tu druhou linku opravdu jako zalozni a je tam nepomer kapacit (2Mbps / 128kbps).
I kdyz vyresim routovani odchoziho provozu, prichozi (presneji "navazany z venku") pujde dle DNS. To je  O.K., pri vypadku linky popadaji max. jiz navazane sockety a jinak to funguje. Jenze mate webservery s direktivou BINDAddress a nevim jake dalsi komplikace.

Cestu bych videl spis v implementaci nejake formy dynamickeho smerovani (BGP atd.), ovsem to predpoklada i zasahy na strane provideru. Mate s tim nekdo nejakou zkusenost z toho administrativniho pohledu??? - zda lze, kdo je ochoten, co to stoji ...

Diky,
Petr