MySQL a LinuxThreads

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Mar 14 14:51:28 CET 2003

Liquid wrote (2003/03/14):
> Jeste jednou diky za vycerpavajici informace. A nakonec posledni otazka.
> Kdy by ste se odvazil pouzit FBSD 5.0 na provoz ostreho serveru?

Kdyby mi neslo o moje okoli, tak hned. Jenze ja sleduju vyvoj a konference,
takze mam priblizne prehled. Napr. ftp-master.cz.FreeBSD.org je 5.0 a nemam
s nim zadne problemy. Na druhou stranu na mojem PC s desktopem, kde mam
-current z obdobi 5.0-RELEASE, pri druhem startx system vytuhne, takze
moje zkusenosti zatim jsou server: ano, desktop: mam problemy. Nikdy ale
5.0 ostatnim nedoporucuju, vsichni necht experimentuji jen na vlastni
nebezpeci :-) At pockaji aspon na 5.1 a uvidi se. Jeste si vzpominam, ze
treba neni dobre na 5.0 davat FS vetsi nez 1 TB s fsck na pozadi. Problemy
s velkymi FS s fsck na pozadi se resily teprve nedavno (a nebo se da fsck
na pozadi zakazat). S vlakny bych si take nebyl zcela jisty, ta stoji za
vyzkouseni. Nejlepe vzit extra masinu a zkusit, zda ano ci ne.

BTW: Jeste taky nevim, jak v 5.x s DEVFS pripojit FAT32 oddil v
extended partition. V /dev mi partitions konci na /dev/ad0s5 a netusim,
jak to protahnout aspon do /dev/ad0s8. Neresil jste to uz nekdo?