MySQL a LinuxThreads

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Mar 14 12:58:07 CET 2003

Liquid wrote (2003/03/14):
> Jej, tohle jsem nikdy nepouzival. Ten portupgrade. Jak to funguje?
> Je nekde odkaz na to kde bych si to precetl?

Nejlepe asi nainstalovat ports/sysutils/portupgrade a podivat se na
nainstalovane soubory (man pages...).

S portupgrade jde delat dost veci, treba definovat parametry pro preklad,
prikazy pred ci po instalaci nebo jine, aby se na takove veci nemuselo
pri upgradech papamatovat. Ja mam treba na jednom serveru
v /usr/local/etc/pkgtools.conf uvedeno

  MAKE_ARGS = {
    'linuxthreads' => 'WITH_CONDWAIT_PATCH=yes',
    'databases/mysql323-client' => 'WITH_CHARSET=czech',
  }

a pri upgradech linuxthreads nebo databases/mysql323-client se
pouziji prislusne parametry pri prekladu.