Asus PR-DLS/1030

Martin Dvorak mdvorak at ninell.cz
Thu Mar 13 08:10:16 CET 2003

Dan Lukes wrote:
>     Provozuji nekolik MySQL na SMP strojich a nezda se mi, ze bych se
> setkaval s vyslovene chronickymi problemy i kdyz na jednom stroji obcas
> jeden konkretni problem byva - treba by se to dalo timhle vysvetlit.
>
>     Muzes me odkazat na trochu konkretnejsi informace o "notorickych"
> problemech ?

Problemu s MySQL na FreeBSD je nekolik - hezky popis je na
http://jeremy.zawodny.com/blog/archives/000203.html. Nektere potize se
podarilo obejit (napr.
http://jeremy.zawodny.com/blog/archives/000264.html#000264), ale co
obejit nelze, je user-level implementace threadu na FreeBSD 4.x, cimz v
podstate ztraci smysl mit pro MySQL vyhrazen cely SMP stroj. Nam se v
SMP modu MySQL pod dlouhodobejsi velkou zatezi postupne "zpomalovalo" az
do uplneho zatuhnuti. Po vypnuti SMP pod stejnou zatezi k nicemu
takovemu nedochazi.

Martin