mirror ftp

Jozef Drahovsky jd-freebsdcz at dra.sk
Wed Mar 12 14:03:43 CET 2003

Ahojte,
chcel by som si vymenit skusenosti o mirorovani ftp ( napr
ftp.FreeBSD.org )

Pouzivam k tomu ftpmiror ale...
kedze netaham cely ftp server ale len niektore casti tak musim zadavat
kazdy
adresar (strom) individualne. Eeste sa mi nepodarilo nakonfigurovat
ftpmirror.conf
tak aby akceptoval viac adresarov, pripadne hlavny strom niektore
podadresare
mal zakazane zakazat. Funguje to niekomu?

Druha zavaznejsia vec kedze ftp.freebsd.org je obcas nedostupny pre
bezne stahovanie,
tak som zadal iny ftp. Program ftpmirror mi najprv vsetko vymazal a
potom  zacal znovu stahovat.
Rozdiel medzi originalnym ftp serverom a tym druhym bol datum presnejsie
cas posun niekolko
hodin inak MD5 bolo totozne.
Vie niekto doporucit nieco spolahlive pre automaticky ftp mirroring?
Pripadne aj s  tym ze subory na vymazanie nedudu nevymaze ale presunie
do ineho adresara?

Jozef