mysql server

Michal Kapalka michal.kapalka at mfn.sk
Wed Mar 12 07:03:30 CET 2003

Je niekolko sposobou

1 Bud si z editujes Makefile s portu riadok DB_DIR?=
/var/db/mysql

2 Make install DB_DIR=/disk2/db/mysql

DB_DIR=directory        Set alternate directory for dat
                                  (default is /var/db/mysql)."

3 Ja na jednom serveri som to riesil přesunutím /var/db/mysql do mojho
adresáta a potom som nan spravil link cez ln -s

Michal Kapalka