Asus PR-DLS/1030

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Mar 11 14:57:10 CET 2003

On Tue, 11 Mar 2003, Robert Kania wrote:

> Dal mne zajima Vas nazor na smysluplnost dvouprocesoroveho systemu pro provoz
> (prevazne) http a sql serveru, popr. nazor zda provozovat SMP system pod
> FreeBSD5, ci jeste pockat na jeho "vyspeni" a pouzit 4.x a pozdeji
> upgradovat.

	Jestlize jde o system natolik dulezity a vyuzivany, ze je pro nej
potrebne provozovani na MP systemu, pak rozhodne nemohu 5.0 doporucit.
Popravde receno, uz sam dotaz naznacuje, ze nejste dostatecne obeznamen s
verzi 5.0 - a to je druhu dostatecny duvod pro to ji v teto chvili nepouzit.

	Co se tyce smysluplnosti pouziti SMP hardware pro provoz http+sql -
je pomerne tezke rozhodnout, protoze nevime nic o charakteru provozu a
"typu" provozovane aplikace. Obecne lze rict, ze SMP spise nic nezkazi, ale
kolik pomuze se odhaduje opravdu tezko.