vnconfig a viac zariadeni

Vinclav Erich vinclav at ives.vs.sk
Tue Mar 11 11:05:40 CET 2003

Dobry den,

mam maly problem s pripojenim viacerych iso obrazov. Potrebujem pripojit tri
(instalacne FreeBSD ;) image na lokalny ftp server tak aby sa z nich dalo
instalovat. Doteraz som pripajal v pripade potreby len jeden image a vsetko
fungovalo podla postupu:
vnconfig vn0a image.iso
mount_cd9660 /dev/vn0a /mnt/tmp (napriklad)

ked som ale chcel urobit:
vnconfig vn0b image1.iso

zrazu som zistil, ze vsetky! vn zariadenia su uz obsadene tym prvym imagom a
je uplne jedno na ktory ho konfigurujem. Pozeral som teda man vnconfig,
handbook, trocha googloval ale nenasiel som nic relevantne o takomto
spravani... Takze je to default a viac ich nie je mozne pripojit? Ale preco je
potom vn zariadeni viac... Alebo je chyba medzi klavesnicou a stolickou? :).
Vie mi niekto naznacit, v com moze byt problem?

Vdaka
--
Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Košice