diry a nove verze systemu

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Mar 10 11:49:31 CET 2003

Vaclav Musil wrote (2003/03/04):
> takze to resite obrazne asi takhle?
> cvsup
> make world
> make kernel
> reboot

Sam poradne nevim, jak to resim - proste nejak a moc o tom nepremyslim :-)
Jelikoz se ale rozhodli ted delat podporu minimalne jeden rok, tak bych
se teoreticky omezil na provedeni vyse uvedenych kroku maximalne jednou
za rok. Samozrejme plus mergemaster pro srovnani konfigurace. Jelikoz mi
to ale nepripada jako prilis velky casovy problem (ano, trva to chvilku
dele, ale sam pritom muzu delat jine veci).

> make <vsechny aplikace>
> make <zkontroluj jestli vse chodi jak ma>
> make <oprav konfiguraky podle zmen v novejsich verzich>

Proc? Aplikace upgraduju jen kvuli bezpecnostnim opravam, nebo kdyz
chci zkusit novejsi verzi. A navic jen jednotlive pres portupgrade.