XF86

adam adam.gargulak at i.cz
Sat Mar 8 17:51:01 CET 2003

On Sat, Mar 08, 2003 at 03:58:32PM +0100, Jan Fuchs wrote:
> Po pouziti startx se mi vypne monitor a blikaji na nem vsechny ledky,
> takze mam spatne nastaveny monitor, ale nemam tuseni kde jsem udelal
> chybu, zadal jsem pri konfiguraci XF86 stejne udaje jako v Debianu...

Tim myslis ze mas naprosto stejny XF86Config ?

> Predem dekuju za rady Jan Fuchs

Zkus poslat XF86Config, a take parametry monitoru.

Mas stejne verze XFree v FreeBSD i taky v Debianu ???
Urcite si xserver bere spravny konfiguracni soubor ? (/etc/X11/XF86Config)

Podivej se do /var/log/XFree86.0.log ci /var/log/XFree86.log, tam muzes
zjistit proc ti xserver nechce nabehnout.

					Adam