spomalene reakcie systemu

Vinclav Erich vinclav at ives.vs.sk
Mon Mar 3 13:50:44 CET 2003

On Mon, 3 Mar 2003 12:11:01 +0100, Ladislav Kostal wrote
> Zdravim,
>
> Vyskytol sa nam tu zvlastny problem na serveri (asi to zacalo cez
> vikend). Ked spustam aplikaciu (napr. mc, joe), pri niektorych
> pokusoch sa to cele "zamysli" a pokracuje az po par sekundach.
> Takisto web server sa sprava podobne - len tam je to okatejsie.
> Drviva vacsina pokusov o pristup na stranky sa spracovava zopar
> sekund. Cim to moze byt? Load je velmi maly a inde zatazenie nie je

Hmm... skus si skontrolovat DNS. Je to len tak od boku, ale skus skontrolovat,
ci je funkcny... Prave dnes som mal podobne chovanie. Dovodom bola vysoka
chybovost paketov - a samozrejme boli opozdene aj dotazy na DNS...

--
Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Košice
vinclav.erich at ives.vs.sk