Network - AM79c960

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Mar 3 13:22:46 CET 2003

jiri.drasnar at ct.cz napsal/wrote:
> Vim o te karte ze je NE2100 kompatibilni - s ovladacem pro ni behala pod
> W95 IRQ a IO adresu vim. BSD ji po preneseni harddisku nijak
> nezdetekoval. Rad bych spustil ovladac pro NE2100 s parametry rucne ale
> nevim jak ... jsem u BSDcka zelenac (:-)

	Tohle bohuzel nestaci abych vam mohl pomoci.

	Jestlize ji FreeBSD opravdu NIJAK nezdetekovalo (tedy ani jako neznamou
kartu) pak vam zadne ovladace nepomuzou a problem je nekde jinde.

	Pokud ji FreeBSD zdetekovalo, alespon jako neznamou kartu, pak se o
jeji detekci objevi zprava v dmesg nebo ji zobrazi pciconf.

	Klicove pro nas je opravdu vendor ID a device ID teto karty, bez toho
se v podstate nelze pohnout dal.

	Nejake sitove ethernet chipy od AMD podporuje ovladac 'lnc', jestli ale
tu vasi to se opravdu takhle urcit neda. Takze rada zni - zkuste 'lnc' -
a kdyz to nepujde, nemate jinou moznost nez sem dodat zminenou
identifikaci, na za kalde ktere vam uz nekdo (treba ja) rekne, ktery
ovladac kartu podporuje - nebo se mozna dozvite, ze proste podporovana
neni, protoze i to se muze stat ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz