Network - AM79c960

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Mar 2 21:00:52 CET 2003

jiri.drasnar at ct.cz wrote:
> Zdravim!
>
> Nainstaloval jsem BSD - k instalaci jsem musel pouzit jine PC nez to na
> kterem ma system behat. Ted potrebuji na cilovem rozchodit sit. Sitova
> karta je osazena cipem  AM79c960 ... Jak mam postupovat?

	No, pri trose hledani by se asi podarilo k typovemu chipu najit udaje
potrebne pro urceni zda vubec a pokud tak jakym ovladacem je takova
sitovka obslouzitelna. Nicmene, pokud se nikdo na tvuj dotaz neozve,
doporucuji ho polozit jeste jednou s tim, ze krome oznaceni chipu udas
vendor a device ID tak, jak ho jadro vypisuje pri startu (mozna jen ve
verbose rezimu - nejsem si uplne jisty).