web-administrated dns server -end -delsi

Okrina Miroslav mokrina at delta1.cz
Fri Feb 28 23:49:26 CET 2003

---- Original Message ----
From: otis at wilbury.sk
To: users-l at freebsd.cz,
Subject: Re: web-administrated dns server
Date: Fri, 28 Feb 2003 21:59:23 +0100

>modulech
>modul
>
>Odporucam si pozriet bugtraq, alebo podobnu security-related
>konferenciu a zistit ze webmin smrdi. Samozrejme, virtualne, chybami
>dierami. Snad je to uz lepsie :-)
>
>otis

Webmin opravdu smrdel dost a dost, hned na jejich hlavni strance maji
zpravu ze predchozi verze opravdu sec. hole obsahuje,viz : Due to a
security hole in Webmin, all users should upgrade to version 1.070. O
dirach v soucasne verzi zatim taktne mlci :).

At uz tak ci onak, ja jsem na to kolegy, ktery to shanel,upozornoval
a komu neni rady, tomu neni pomoci. Pruser je ze to pak vyzeru ja :)

uz jsem to vyzkousel, chodi to fakt dobre, jestli je to slusne i po
bezpecnosti strance, tak je to neocenitelny soft pro zacatecniky,
kteri prechazi z windows. Vsechno co potrebujete vedet jsou obecne
informace o systemech, co vsak nepotrebujete vedet je kde lezi
konfiguracy a co a kam dopsat aby to udelalo to a to. To co jste
vedel z administrace nt nebo win2000 staci i tady.

dekuji za pozornost :)

s pozdravem Okrina Miroslav alias critter