ISDN Hardware

culley harrelson culley at ml1.net
Thu Feb 27 15:32:55 CET 2003

> Fritz USB a ani serial bohuzel nefunguje. Uzil jsem si s tim svoje.
> Ted mam interni kartu ASUSCOM a je to v pohode. Jak me vsichni rikaly
> jaky je velky problem v konfiguraci - rek bych ze to neni zas tak
> slozity. K pripojeni k INET pouzivam prikaz PPP. Samozrejme ze pouziti
> externiho serial modemu s AT prikazi je rychlejsi. Pokud budete mit
> zajem muzu poskytnou vice informaci o konfiguraci.

Ano, já jsem to s Fritzem vzdal po několika hodinách. Zdá se, že běžně
dostupná karta je ASUScom P-IN100-ST-D. Používáte tuhletu?
Nikdy jsem interní ISDN kartu nenastavoval,  takže bych se velice rád
dověděl o vaší konfiguraci víc.
Mimochodem, tohle mi přeložil kamarád, umím česky asi jenom 40 slov.
(Pozn. překladatele: Culley už umí několik užitečných slov, jako např.
„pivo“, „frankovka“, „barva?“,
„flek!“ a „plonk“.)