zacatecnik

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Thu Feb 27 14:58:59 CET 2003

Kolekce programu je prakticky stejna, jenom jde o to, jak jsou programy
prelozene. Pokud byly prelozene pod 4.7, nemusi fungovat pod 5.0 a naopak (z
vlastni zkusenosti - taky jsem se omylem snazil nacpat balik z 5.0 na 4.7).
Pokud si programy budes prekladat ze zdrojaku, tak se bude jednat o stejne
zdrojaky. Ale ty asi mas predkompilovane baliky a s tema muze byt problem.

Kazdopadne bych taky doporucil verzi 4.7 (na CD je 4.7 RELEASE), pripadne ji
pres i-net aktualizovat na STABLE (az se v tom trochu rozkoukas). Pak bude i
ve verzi 4.7 (4.8,...) velka spousta veci z 5.0
Vyvoj funguje tak, ze na vetvi CURRENT (v soucasnosti 5.0) se vsechno
zkousi, a co je dobre a vychytane, tak se prenese do vetve STABLE (v
soucasnosti 4.7). Pokud uz je tech zmen hodne, vyda se nova RELEASE (to ted
bude 4.8). Verze 5 uz byla od 4.x odlisna ale tak, ze byla v nejakem stadiu
vyvoje vydana jako nova rada verzi, a az bude dostatecne vychytaná, zavede
se pro ni vetev STABLE. Pak uz by teoreticky nemely byt s nicim velke
problemy. 5.0 je ale zatim prilis nova.

Doufam, ze jsem to i ja pochopil spravne a ted jsem tu nenaplsal nejaky
blabol :-)

Zbynek