squid

Adam Gargulak a at i.cz
Wed Feb 26 17:29:02 CET 2003

nalim at post.sk wrote:

>Ahojte, nainstaloval som si z portov SQUID,
>urobil som si vlastny squid.conf ale teraz mam
>problem, ako to mam spustit. Uz nad tym
>dumam asi 2 hodiny ale nedari sa mi, aj ked som
>uz vyskusal x sposobov. Poradi mi niekto, ako
>sa spusta SQUID vo FreeBSD?

Pokud jsi nainstaloval squid s portu staci:
/usr/local/etc/rc.d/squid.sh start
(musi byt zadana cela cesta kvuli prefixu)
nezapomen ze musis nejprve vytvorit adr strukturu pomoci:
squid -z
a take musis vytvorit (a nastavit spravna prava) adresare pro log
soubory, umisteni specifikujes v squid.conf

Jeste jedna vec, squid si pri spusteni kontroluje funkcnost DNS, pokud
nemas pristup na Inet tak se ti nespusti. Kontrola lze zakazat
parametrem -D (parametr si muzes pridat do scriptu squid.sh)

                    Adam
.