Reklama (Re: Problem s udrzovanim programu v base)

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Thu Feb 20 15:25:17 CET 2003

Martin Lizner wrote (2003/02/20):
> ja bych k tomu rad dodal, ze si vazim ICZ za to,ze bsd siri, ANECT jej
> posledni dobou take propaguje cim dal vic a myslim si ze se to vyplati
> jak obema firmam, tak priznivcum a vyvojarum bsd. dik,

Diky, take se pripojuji.

Kdysi jsme sem psali vyzvu, ze pokud nekdo pouziva FreeBSD a hlasi se
k nemu, radi je pridame na
http://www.FreeBSD.cz/cs/CZ/users.html
Lec vyzva se obesla skoro bez odezvy. Pokud jsou tu ted novi uzivatele,
kteri o to maji zajem (chapu, je to jen nic moc reklama :-), tak mi
napiste radek, co tam mame uvest, a pokud radek projde, budete pridani ;-)