Sendmail/Qmail/Postfix (was: Re: Problem s udrzovanim programu v base)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Feb 20 11:43:28 CET 2003

Juraj Lutter napsal/wrote:
> Zarypnem si: ak uz djbdns, preco nie qmail? Postfix je podla mna vacsi
> bloat ako sendmail (a hlavne je v poslednych cca 2 rokoch hrozne
> sprofanovany). Exim mi smrdi debianovskou defaultnostou. BIND9 je dost

	Nerad bych zahajil nejakou flamewar, ale odpoved na otazku proc ne
qmail je pomerne prosta - protoze dlouhodobe obsahuje zname chyby, ktere
autor odmita opravit (mam na mysli to, ze qmail anouncuje podporu
8BITMIME, ktera ve skutecnosti neni v kodu implementovana). Takovy
pristup autora samozrejme vzbuzuje jiste pochybnosti o kvalite zbytku
kodu a tim o duveryhodnosti a spolehlivosti produktu ...

	Samozrejme, kazdy si musi sam zvazit "pro" a "proti" ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz