Problem s udrzovanim programu v base

adam adam.gargulak at i.cz
Thu Feb 20 10:51:41 CET 2003

On Thu, Feb 20, 2003 at 10:44:17AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Nepletete si nahodou BIND coby software a RESOLVER, coby ocekavana
> vlastnost kazdeho sitoveho OS?

Jojo mate pravdu nejak jsem si to uvedomil az jsem to poslal (nekdy oravdu
nepremyslim - ma chyba) . Ale co se tyka toho BINDU (ted uz urcite bindu,)
je pravda ze nekdy se vyplati mit spise starsi patchovanou verzi nez
nejnovejsi, ale stejne by bylo lepsi kdybych si mohl zvolit zda jej
instalovat ci instalovat s portu novy (ve spec pripadech)

				Adam

--
Adam Gargulak