Problem s udrzovanim programu v base

adam adam.gargulak at i.cz
Thu Feb 20 10:35:47 CET 2003

> No a proc si neudelas vlastni instalacni media s operacnim
> systemem skompilovanym podle sve predstavy - vcetne potrebnych
> uprav v make.conf a aplikace vlastnich patchu (treba na dotesani
> Makefilu aby v systemu nebyly veci, ktere nejdou vyhodit pres
> make.conf nebo na upravu generickeho kernelu - ja se treba bez
> IPv6 docela dobre objedu). V /usr/src/release je to pripravene,
> na webu je navod, staci se do toho pustit. Ja to pouzivam a ISO
> image jsem uz dlouho nestahoval :-)

Myslim si ze vytvaret pokazde svuj releace kdyz vyjde nova RELEASE (a ja ji chci nekam
instalovat - to se netyka systemu ktere bezi, u tech provedu upgrade pomoci
cvsup a make buildworld) zabere spoustu casu (nemam zadny super stroj na
kompilaci tak to trva dlouho - zvlast kdyz se mi stane ze se nekdy spletu a
musim to delat znova), svuj release delam pouze v pripade kdyz instaluji tak
10 a vice sotrju naraz k stejnym ucelum (to se mi stalo asi zatim dvakrat a stejne
jsem to delal z duvodu pridani noveho driveru primo do GENERIC jadra )

Myslim si ze to co tady zminuje VT je potreba si zvolit zda nektere veci
maji byt instalovany pri instalaci base nebo ne, dle mne by opravdu stacilo
abych si pri instalaci nebo v install.cfg mohl zvolit ze nechci instalovat
sendmail , openssh apod. i kdyz je otazkou co vsechno by tam melo patrit.

I kdyz zase musim dat zapravdu (ted nevim komu) ze bind je jednak docela dost
provazany ze systemem a ze uz se nekolikrat vyplatilo ze nebyl uplne nejnovejsi
(z duvodu chyb a stability v novych verzich)

			Adam

--
Adam Gargulak