Problem s udrzovanim programu v base

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Wed Feb 19 19:08:34 CET 2003

# Vladimir.Tyman at i.cz / 2003-02-19 12:13:26 +0100:

> "Proste se prestane pouzivat" asi neni ten spravny vyraz stalo to dost
> usili jak psal Rudolf Cejka, ale zrejme mene nez pracovat vice na
> libh.

    hmm, naznak pochopeni problemu. :)

> Priznam se, ze jsem deni okolo odstraneni perlu nesledoval, ale
> jaky byl duvod jeho odstraneni?

    pokud muzu rict, zbytecna zavislost, jinymi slovy, snaha o ocisteni
    base.

> Zatim v teto diskuzi nikdo nepoprel, ze libh/package_ng je spatna vec

    predpokladam, ze s/spatna/dobra/, a to opravdu nikdo nepopira.

> a hlavne resi zalezitosti, ktere jsou v tuto chvili neresitelne tak
> jak je to udelano.

    "neresitelne" AFAIK neni tak uplne pravda. viz release(8).

> Chapu, ze postoj bud si to udelej sam nebo mas smulu je take mozny,
> ale ja jsem se domnival, ze lidem z komunity FreeBSD jde o to aby se
> FreeBSD zdokonalovalo.

    * kdo jsou podle vas "lide z komunity FreeBSD"?
    * nemyslite, ze "udelej sam nebo mas smulu" se vztahuje i na ne?
      uvedomil jste si, ze pokud FreeBSD pouzivate, jste i vy "clovekem
      z komunity FreeBSD"?
    * napadlo vas, ze vase premysleni o tomto problemu je promoreno
      delenim "ja uzivatel, oni FreeBSD", coz plati pro komercni
      software, ale ne open source?

    prestante si myslet / rikat vy/oni, myslete / rikejte my.

    hmm, a vsiml jste si, jak se vase emaily nesou v duchu "ono se to"?
    Jak zduraznovali panove Cejka i Lukes, samo se nic neto. Nekdo to
    musi udelat, velmi pravdepodobne ve svem volnem case, misto toho,
    aby sel do kina, na rande, na squash, nebo do hospody.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html