Problem s udrzovanim programu v base

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Wed Feb 19 18:18:11 CET 2003

Uz se jen opakujete, takze jen shrnu, co jsem uz jednou napsal. Pokud
se chcete hadat a nic neresit, tak si prosim najdete nekoho jineho.

Restartovani ci nerestartovani systemu nesouvisi s tim, jakym
zpusobem jsem co aktualizoval, zda kompilaci ci balikem.

Vydani 4.6.1 a 4.6.2 bylo z duvodu snahy o existenci instalace
zakladniho systemu bez zavazne diry a nesouvisi to s aktualizaci
existujiciho systemu.

Duvody, proc ignorovat doporuceni ruznych subjektu, kdo by
mel co pouzivat, bohuzel existuji. Napriklad vyvojari spousty
SW vubec netusi, co je zpetna kompatibilita a schopnost
spoluprace se starsimi verzemi i dokonce jejich stejneho SW.
Doufam, ze jste alespon o tomto v souvislosti s bindem uz slysel.

Release tym nejsou vyvojari. SW vyviji, udrzuji a aktualizuji vyvojari.
Vyvojarem se muze stat kdokoli, kdo je schopen neco takoveho delat
a kdo je schopen pracovat v tymu.

Bohuzel se bez podivani dovnitr posuzovat da a v tomto ohledu se
nazorove zcela rozchazime. Dost mi to pripomina nazorove neshody
mezi manazery, kteri vubec nicemu nerozumi, ale museji rozhodovat,
a mezi temi, kdo to skutecne delaji, a diskutovanym vecem opravdu
rozumeji.

Nazor jednotlivce je jedna vec. Kdo o tom diskutuje dlouhe hodiny,
je druha vec. A kdo je schopny opravdu neco udelat, je treti a totalne
odlisna vec. A nazor jkh je sice pekny, ale je k nicemu, kdyz je to
jen nazor a neexistuje zadna realizace.

Preji vam hodne stesti.