Problem s SSH - OFFTOPIC

Pavel Mařík marik at egu.cz
Tue Feb 18 14:20:04 CET 2003

Obavam se, ze to je zde docela casty jev...uz jsem tu videl zpravu, ktera
obsahovala celou puvodni zpravu a jeste spoustu RE navic...neco takoveho by
se v konferenci linux at linux.cz stat nemohlo, tam je to osetrene, a pokud
nekdo posle mail, ktery obsahuje celou zpravu, tak se mu vrati s tim, ze to
tak nema byt. neslo by neco takoveho zavest i tady? v te konferenci jsem
nikdy nemel problem v orientaci ve zpravach, zato tady uz se mi to
nekolikrat stalo...
Pavel
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.