portupgrade nefunguje

Petr Janecka janecka at mks.holesov.cz
Mon Feb 17 13:41:12 CET 2003

Diky vsem za rady,
nakonec jsem to vyresil tim, ze jsem rucne odinstaloval portupgrade, odstranil
z /var/db/pkg adresar s jeste starsim portupgrade (nevim, proc tam zustal),
nainstaloval znovu portupgrade a provedl pkgdb -F (byla tam ale hruza
nevyresenych zavislosti). Ted uz to funguje jak ma (aspon jsem zatim neprisel
na zadnou chybu...).

S pozdravem

Petr Janecka