Obnova smazanych souboru

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Feb 14 17:05:54 CET 2003

Liquid wrote (2003/02/14):
> jak jiz predmet zpravy napovida, povedlo se mi smazat, cojsem smazat nemel a
> nechtel a nutne topotrebuju. Nemam to zalohovany. Poradite mi jestli se ty
> data daji nejak vystourat a obnovit?

Nevim o nicem. Parkrat jsem hledal data na disku ctenim jeho celeho
obsahu a vyhledavanim hledanych sekvenci. Napr. velmi milosrdny je
nekomprimovany tar, protoze data uklada zarovnana do bloku, takze
bylo mozne na zacatku diskovych bloku hledat tarove hlavicky a
kupodivu jsem toho dost nasel. Nebo najit textovy soubor do velikosti
jednoho diskoveho blou take vetsinou lze, ale jinak moc sanci neni...