portupgrade nefunguje

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Feb 14 16:59:23 CET 2003

Petr Janecka wrote (2003/02/13):
> po teto operaci mi pkgdb -F pise:
> ** Error occured reading /usr/local/etc/pkgtools.conf:
>         undefined method `+' for nil
>
> Co s tim? Upozornuju, ze jsem ve FreeBSD novacek...

Na tuhle chybu jsem myslim taky narazil - ruby neumim, ale mel jsem
dojem, ze driv bylo mozne pro spojovani retezcu pouzivat +, coz je i
v komentarich, ale ted uz lze pouzivat pouze ||, takze zkuste zmenit
+ na ||.

Jestli to byl prechod z 4.5 na aktualni strom, tak bych se chtel
zeptat, zda opravdu probehl upgrade portupgrade spravne. Ja jsem
s nim mel totiz dost velke potize (autor v portupgrade delal nejake
vetsi zmeny a rusil ze zavislosti port, co v sobe obsahoval retezec
tarup, a skoncil jsem na tom, ze jsem musel portupgrade a jeho podrizene
baliky odinstalovat a v portupgrade dat make ; make install ; make clean
- nemel jsem proste dojem, ze se mu ten prechod podaril zrovna idealne...