Pocitani dat.

adam adam.gargulak at i.cz
Thu Feb 13 11:05:32 CET 2003

On Wed, Feb 12, 2003 at 02:03:04PM +0100, Cejka Rudolf wrote:

> Asi ne, ale ja za puvodni odpoved Ciso IOS + Netflow velmi dekuji
> a reakce, ze bylo chteno reseni na FreeBSD + ceny atd. me docela
> mrzi a kdyz uz jsem o alternativni reseni tak explicitne psal,
> tak jsem ani po pravde receno ani zadnou takovou reakci necekal...

Tak to se omlouvam ja jsem to puvodne pochopil tak ze to ma byt vyhradne na
FreeBSD, nepocital jsem s komercnim resenim protoze ze svych zkusenosti
musim uznat ze opravdu je nejlepsi Cisco a NetFlow + free produkty pro
netflow napr NTOP ci dalsi netflow kolekktory, ja tuto kombinaci pouzivam a
musim rici ze to funguje dobre napr vidim:

- jednotlive toky mezi IP
- datove toky rozdelene dle protokolu
- muzu zobrazit ruzne zateze, spicky a vytizeni jednotlivych linek atd.

Pokud chces vedet ktere free produkty pro netflow klidne napisi.

				Adam