Pocitani dat.

Marek Sulovsky skeeve at popelka.ms.mff.cuni.cz
Wed Feb 12 13:15:14 CET 2003

> 	Zajima me, jestli ma nekdo zkusenosti s necim takovym a jake ma
> poznatky. Zejmena by me zajimala pripadna reseni (5).

Nemam s tim nejake prakticke zkusenosti, ale nedavno jsem si
cetl manual k ipf a myslim ze ma docela zajimavy zpusob
logovani - tj. ze loguje na nejaky device. Tyto logy jsou celkem kratke
takze jejich posilani z kernelu by snad nemuselo byt tak casove narocne.

Pokud by se tedy rekneme na urcity traffic pouzival ipf s logovanim misto
ipfw a napsal sis vlastni program kterej nacte data o paketech a vezme z
nich treba jen delku nebo tak neco a updatuje tuto informaci v logu
daneho pocitace one nejmenovane site.

Nevim jestli je to rozumne nebo pouzitelne ale rikam si ze kazdej (i
blbej) napad se hodi :-)

Marek