Pocitani dat.

adam adam.gargulak at i.cz
Wed Feb 12 12:33:04 CET 2003

Mne napadlo akorat (ale je to takovy brain storm)

1. pouzit ntop umi pocitat data odeslana, prijata a take prumerny datovy
tok, pro kazdou interni sitnici (IP) ale nekdy se mi zda ze je ponekud
nestabilni :-( - i kdyz nova verze ted zrejme funguje bez problemu.

2. Ja provadim pocitani dat pomoci count v ipf (obdoba count v ipfw)
pocitani pak provdim scriptem (po restartu ipf se totiz country vymazavaji)
bohuzel mam toto odzkouseno pouze na asi cca 20 strojich s linkou 2Mbit,
takze nevim jaky to bude mit v tvem pripade dopad na propustnost.

						Adam

--
Adam Gargulak
Managing Consultant